Szkolenia

Komunikacja – skuteczne szkolenie z komunikacji interpersonalnej

Skuteczna komunikacja ma zatem miejsce wtedy, gdy nasz rozmówca odbiera treść komunikatu,który jest zgodny z naszą intencją. Wypowiadaniu słów towarzyszą na ogół różne gesty i zachowania, dzięki którym lepiej rozumiemy komunikat. Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny, prowadzone jest w formie ćwiczeń indywidualnych i grupowych. Ponadto zastosowane będą liczne symulacje i gry szkoleniowe, dyskusje, burza mózgów oraz prezentacje multimedialne. Szkolenie przeznaczone jest dla: – przedstawicieli handlowych, sprzedawców, personelu w firmie, telemarketerów, trenerów – wszystkich osób poszukujących lepszych sposobów komunikacji i kontaktu, które pragną poznać tajniki procesu komunikacji po to, by skutecznie przekazywać informacje, pracować w zespołach i prowadzić rozmowy.
Szkolenia

komunikacja interpersonalna - szkolenia Zabrze mikołów - Komunikacja w biznesie Mikołów Tychy

Celem szkolenia z Komunikacji w biznesie jest: – rozwój umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej – doskonalenie umiejętności rozumienia innych i wyrażania siebie – uwrażliwienie na komunikację niewerbalną – wzrost pewności siebie w obszarze kontaktów międzyludzkich – nabycie postawy asertywnej w biznesie  

Szkolenie z wystąpień publicznych

Co to znaczy umieć występować przed innymi, prezentować się a co za tym idzie przygotować swoją prezentację i jeszcze żeby utrzymać uwagę audytorium . Sprawić by z zaciekawieniem słuchali tego co mam do powiedzenia a nie szurali, zerkali na telefon, czy w końcu wyszli się przejść. To odwieczne pytanie, stawiane przez niejednego handlowca, prezentera, trenera, polityka czy menedżera. Na samym początku to co musisz zrobić to przygotować sobie swoja prezentację.  wystąpienia publiczne zabrze mikołów tychy

 

Trenuj. Trening to sprawa kluczowa. To pierwszy etap ćwiczenia wystąpienia. O kolejnych możesz się dowiedzieć i przećwiczyć swoje umiejętności na naszych szkoleniach z „Wystąpień publicznych  

Obsługa klienta – szkolenie ze sprzedaży

Dla każdego nas wyznacznikiem do tego aby dokonać zakupu w danej firmie będzie coś innego. Dla jednego będzie to cena, dla innego jakość produktu, sposób dostawy czy odpowiednia obsługa klienta. Jednakże badania pokazują, że coraz więcej klientów zmienia firmę w której dokonuje zakupu produktu czy usługi z powodu nie profesjonalnej obsługi klienta. Dlaczego to takie ważne? sprzedaż - szkolenie sprzedaż XXI wieku

Celem szkolenia Sprzedaż XXI wieku jest: • zdobycie umiejętności skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, • poznanie różnego rodzaju klientów oraz przećwiczenie sposobów komunikacji i obsługi poszczególnych typów klientów • przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas bezpośredniej obsługi klienta • rozwijanie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji z klientem • zapoznanie się z różnymi sposobami motywowania siebie do pracy z klientem   Szkolenie przeznaczone jest dla:   – przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta, osoby zajmujące się pijarem, trenerów produktu.

Najbliższe szkolenie z zarzadzania sobą w czasie juz 11 grudnia w Mikołowie zarządzanie sobą w czasie Szkolenie w Mikołowie